תזונה קלינית וספורט

דף הבית >>    מאמרים >> תזונה קלינית וספורט
תזונה ותוספי תזונה ברכיבת אופניים תזונה ותוספי תזונה ברכיבת אופניים
עולם רכיבת האופניים החובבני הולך והופך למקצועי יותר ויותר, אימונים ארוכים, מסעות אופנים ואף תחרויות של מספר ימים
לקריאת המאמר
מרוצי שליחים – איך אוכלים את זה? מרוצי שליחים – איך אוכלים את זה?
חודשי האביב הנעימים פותחים בפני חובבי הריצה פאנל רחב ומגוון של ריצות. בינהן ריצות שטח, מקצים שונים של ריצות למרחקים, החל מ400 מטר וכלה באולטרה מרתונים.
לקריאת המאמר
אוזן המן שהתחפשה..לדלת קלוריות אוזן המן שהתחפשה..לדלת קלוריות
אוזני המן - המאכל המסורתי של פורים, משמין ? מרזה ? טעים ! כל העצות למשלוחי מנות בריאים ברוח החג.
לקריאת המאמר
קלוריות וסופגניות - סופגניות וקלוריות קלוריות וסופגניות - סופגניות וקלוריות
סימונה גורן - דיאטנית קלינית וספורט בכמה עצות רגע לפני שאתם בוחרים איזה סופגניה הכי קורצת לכם.
לקריאת המאמר
עובדות על צום יום כיפור - מיתוס או אמת ? עובדות על צום יום כיפור - מיתוס או אמת ?
סימונה גורן, דיאטנית קלינית וספורט ממחלקת התזונה במדיקס עושה סדר במיתוסים של צום ותזונה.
לקריאת המאמר
קיץ מים ותזונה קיץ מים ותזונה
לגוהנה ויינברג בנבנישתי, דיאטנית קלינית וספורט בצוות התזונה במדיקס, חשוב שלא תתייבשו, אז הנה כמה עובדות על קיץ, תזונה ומים.
לקריאת המאמר
חג מתן גבינה - עצות לבישול בריא לשבועות חג מתן גבינה - עצות לבישול בריא לשבועות
עצות בריאות לבישול בריא לחג השבועות, גבינות רזות, תחליפים, עוגות ופשטידות עם תחליפים לשמנת של פעם. שומרים על הדיאטה גם בשבועות.
לקריאת המאמר
אביב הגיע פסח בא...יעל דרור אביב הגיע פסח בא...יעל דרור
אביב הגיע פסח בא.... כמה קלוריות מסתתרות במאכלי החג?
לקריאת המאמר
5 מאכלים שימנעו כאבי שרירים לאחר אימון-יעל דרור 5 מאכלים שימנעו כאבי שרירים לאחר אימון-יעל דרור
כאבי השרירים במהלך האימון או אחריו נובעים לעתים קרובות מאיבוד מינרלים בזמן הפעילות, ובמיוחד מגנזיום - שלו תפקיד חשוב בהרפיית השריר..
לקריאת המאמר
20 ארוחות ביניים של 120 קלוריות או פחות 20 ארוחות ביניים של 120 קלוריות או פחות
רבים מכנים אותן בטעות 'נשנושים בין הארוחות,' אבל לארוחות הביניים תפקיד חשוב בחלוקה מאוזנת של אבות המזון בתפריט היומי ובבניית השריר. מה כדאי לאכול בהן? קבלו 20 אופציות ...
לקריאת המאמר
10 המזונות השמנים - אך הבריאים לנו 10 המזונות השמנים - אך הבריאים לנו
למרות השם הרע שיצא לשומן, יש לו גם תפקיד חשוב מאד בשמירה על בריאות הגוף, ולכן יש לו מקום של כבוד בתפריט היומי (עד 30% מסה"כ הקלוריות)..
לקריאת המאמר
10 המאכלים המזיקים ביותר 10 המאכלים המזיקים ביותר
יצרני המזון יחויבו בקרוב לסמן את תכולת השומנים והסוג שלהם במוצרים המכילים מעל 2% שומן, ובהם גם שומני הטרנס המזיקים. הדיאטנית הקלינית יעל דרור-סרוסי מסבירה מה כל כך מזיק בטרנס..
לקריאת המאמר
איך שתייה יכולה לסייע בהורדה במשקל? איך שתייה יכולה לסייע בהורדה במשקל?
יש כאלה שנעזרים בשתייה מרובה על מנת ליצור תחושת שובע בזמן הדיאטה. האם זה נכון? האם השתייה נכונה בכל שלב או שלפעמים היא מפריעה? על שאלות אלו ועד עונה יעל דרור במדריך הנוזלים הדיאטטי.
לקריאת המאמר
כך תגלו את השומן הנסתר במזון ה"בריא" כך תגלו את השומן הנסתר במזון ה"בריא"
סלט זה מנה דיאטטית, נכון? לא אם הוא רווי בשמן זית ומקושט בגרעיני דלעת, באגוזים ובבוטנים. יעל דרור עוזרת לנו למצוא את השומן שמתחבא במזונות ומכשיל את הדיאטה.
לקריאת המאמר
מה לאכול לפני אימון בוקר? מה לאכול לפני אימון בוקר?
רבים פותחים את היום עם פעילות ספורטיבית, ומכיוון שאינם חשים רעב הם מדלגים על ארוחת הבוקר. טעות! יעל דרור מסבירה מדוע וממליצה על תזונת בוקר מתאימה.
לקריאת המאמר
יותר סידן, פחות שומן: על הלהיט החדש בדיאטות יותר סידן, פחות שומן: על הלהיט החדש בדיאטות
המחקרים מעניקים סיבה נוספת להוסיף לתפריט מוצרי חלב עשירים בסידן: מתברר שהיסוד הלבנבן מגביר את חילוף החומרים, מסייע לשרוף שומנים ויעיל למדי בהשלת הקילוגרמים. יעל דרור מציגה את שחקן החיזוק החדש.
לקריאת המאמר
איך החלבון בונה את השריר וכמה צריך אחרי אימון איך החלבון בונה את השריר וכמה צריך אחרי אימון
כמה חלבון צריך לאכול ביום? האם יש הבדל בין אימון אירובי לאימון כוח, מהו מאזן החנקן ואיך הוא קשור להכל? יעל דרור עושה קצת סדר ומזהירה מפני טעויות נפוצות בקרב מתאמנים.
לקריאת המאמר
תזונת חורף תזונת חורף
חילופי עונות השנה גורמים לשינויים התנהגותיים בתחומים רבים בחיים. התזונה הינה אחד מהתחומים החשובים בהם. יעל דרור מסבירה מדוע, ומה כדאי לאכול כשקר.
לקריאת המאמר
לפני אימון ואחריו: 8 עקרונות תזונה לפיתוח השריר לפני אימון ואחריו: 8 עקרונות תזונה לפיתוח השריר
מתי בדיוק לאכול לפני האימון, כמה מים לשתות במהלכו ומהו התפריט המומלץ לאחר הפעילות? הדיאטנית מיטל עזר עם המלצות תזונה שיתדלקו לכם את האימון
לקריאת המאמר
מחזירים כבוד לשוקו:בריא יותר מתה ירוק ויין מחזירים כבוד לשוקו:בריא יותר מתה ירוק ויין
שנים אמרו לנו שזה לא טוב, שזה פוגע בבריאות, רע לשיניים, גורם להשמנה – מה לא. יעל דרור מציגה בפנינו מחקרים חדשים מעלים שהכל כנראה הפוך: כן טוב לבריאות, להתאוששות אחרי מאמץ ועוד.
לקריאת המאמר
בלי דיאטה:איך לא תעלו גרם אחד בחורף הזה בלי דיאטה:איך לא תעלו גרם אחד בחורף הזה
את העונה הקרה, שבה אנחנו מרגישים כמיהה למזונות חמים, כבדים ועשירים יותר בקלוריות, אפשר לעבור בקלות בלי העלייה המסורתית במשקל...
לקריאת המאמר
רוצים גוף חטוב?כך תורידו את אחוזי השומן בגופכם רוצים גוף חטוב?כך תורידו את אחוזי השומן בגופכם
רבים מהעוסקים בספורט מדברים על הצורך לרדת ב"אחוזי השומן" בגוף, ולאו דווקא על ירידה במשקל. מהם אחוזי השומן הללו ואיך משנים אותם בלי לפגוע בבריאות גופנו?
לקריאת המאמר
איך לתכנן דיאטה שתצליח ולא להשבר באמצע איך לתכנן דיאטה שתצליח ולא להשבר באמצע
כל מי שהתחיל פעם דיאטה יודע עד כמה ההתחלה יכולה להיות קלה ומלאת מוטיבציה אך באמצע הדרך נשברים ומוותרים על המשימה בגלל הקושי, חוסר הסבלנות וההתקדמות האיטית.
לקריאת המאמר
כל הכבוד הצלחת לרדת במשקל, מה הלאה? כל הכבוד הצלחת לרדת במשקל, מה הלאה?
עשיתם דיאטה, אתם מרוצים מהתוצאות ואפילו קניתם מלתחה חדשה אבל אתם עדיין חשים שהקילוגרמים אורבים לכם בפינה. מה צריך לעשות כדי להישאר רזים לתמיד?
לקריאת המאמר
כמה כוסות קפה מותר לאשה לשתות בהריון - יעל דרור כמה כוסות קפה מותר לאשה לשתות בהריון - יעל דרור
ידוע שבתקופת ההריון מומלץ לצמצם בצריכת הקפאין, אבל אין תשובה מדויקת כמה בעצם מותר. מחקר גדול ניסה לענות על השאלה - והעלה מסקנות מחמירות
לקריאת המאמר
עיזרו לדיאטה:7 עצות לאכילה נכונה עיזרו לדיאטה:7 עצות לאכילה נכונה
למה לא כדאי לאכול מול המחשב, ואיך מקשיבים לקיבה שלנו כשהיא אומרת "מספיק"? עצות שיעזרו לכם לאכול נכון, ובלי אף מילה על חסה
לקריאת המאמר
ברזל -ולא רק לאוהבי בשר / רויטל בן שושן ברזל -ולא רק לאוהבי בשר / רויטל בן שושן
הברזל משפיע על חיי היום יום באופן ישיר וחסר בו מתבטא בצבע עור חיוור, חולשה, עייפות, סחרחורות, בחילות, נשירת השיער ושינויים בתיאבון. הברזל חשוב במיוחד לתינוקות, ילדים ומתבגרים הזקוקים לו לתהליכי גדילה
לקריאת המאמר
10 מחשבות שהורסות לכם את הדיאטה / יעל דרור 10 מחשבות שהורסות לכם את הדיאטה / יעל דרור
שינוי הרגלי אכילה הוא רק סממן חיצוני לשינוי גישה שאמור להתקבל במהלך דיאטה לירידה במשקל. אם צורת החשיבה שלנו כלפי אוכל לא משתנה לאחר שהצלחנו לרדת במשקל, היא תגרום לקושי בשמירה על המשקל לאורך זמן
לקריאת המאמר
פתרונות לרעב בלתי נשלט / יעל דרור פתרונות לרעב בלתי נשלט / יעל דרור
לכולנו זה קורה: הימים האלה בהם לא משנה מה נאכל או כמה, עדיין נרגיש רעב שלא נגמר ובטן חלולה. למה זה קורה, וכיצד נשתלט על המצב? שבע סיבות - ופתרונות מעשיים
לקריאת המאמר
אסטרטגיה תזונתית בתקופת הטייפר
סימונה גורן, דיאטנית ספורט קלינית, מרכז רפואת ספורט "מדיקס"
לקריאת המאמר

פורום מדיקס
המומחים שלנו עומדים לרשותכם
קביעת תורים אונליין
קביעת תור לכל המחלקות - בקלות ובמהירות!
גלריה
מגוון עצות לחיים מזינים ובריאים
צוות מדיקס
בואו להכיר את הצוות של מדיקס
 
בניית אתר: אינטרטק בניית אתרים